Prodej nemovitosti se dělí na dvě fáze:
1) PREZENTAČNÍ
2) PROPAGAČNÍ
PROFESIONÁLNÍ FOTKY
Při prodeji nemotivosti je kvalitní popis je nezbytný. Kompletní informace přitahují potenciální zájemce a zvyšují šanci na úspěšný prodej. Popis by měl obsahovat stručné a výstižné informace o dané nemovitosti. Kvalitně napsaný popis s důrazem na výhody a potenciál vzbudí zájem a sníží čas prodeje.
Přesné informace jsou zásadní při prodeji nemovitosti. Existuje několik důležitých faktorů, které je třeba zvážit. Patří sem rozdíl mezi užitnou plochou a podlahovou plochou, náklady spojené s provozem nemovitosti za měsíc a v případě bytu také stav fondu oprav a hospodaření buď bytového družstva nebo Společenství vlastníků jednotek.
Pokud se zabýváte prodejem nebo pronájmem nemovitosti v České republice, je velká šance, že jste se již setkali s pojmem "Certifikát energetické náročnosti budov" (známý také jako PENB). Mnoho nemovitostí bohužel nesprávně uvádí písmeno G v tomto certifikátu, což signalizuje mimořádně vysokou energetickou náročnost. Tento fakt může potenciální zájemce odradit od dalšího zájmu o danou nemovitost.
Virtuální prohlídky nemovitostí sníží počet neúspěšných prohlídek a pomůžou kupujícím v rozhodování.
Šetří tak čas nejen prodávajícího a umožní kupujícím projít si nemovitost v pohodlí svého domova. Zobrazení virtuální prohlídky uživateli je možné na monitoru počítače, tabletu, mobilu nebo pomocí 3D brýlí.
Vizualizace je proces vytváření realistických a atraktivních obrazů, které umožňují potenciálním kupujícím si představit, jak by daná nemovitost mohla vypadat. Vizualizace se používá jak při prezentaci nově stavěných nemovitostí, tak při prodeji stávajících domů, bytů a komerčních prostor.
Důležitost vizualizace nemovitosti spočívá v její schopnosti zvýšit přitažlivost a emocionální přesvědčivost prodejní nabídky.
Dron není určen pouze pro pořizování videí, mohou být také využity k vytvoření působivých fotografií z ptačí perspektivy.
Vytvořeno v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉŘE
Tomawell s.r.o. © 2024