1

1. PREZENTAČNÍ ČÁST

2

PROFESIONÁLNÍ FOTKY

PROFESIONÁLNÍ FOTKY

 
Kvalitní fotografie nemovitosti jsou klíčové pro úspěšný prodej. Potenciální zákazníci se spoléhají na vizuální dojem, aby se rozhodli, zda si chtějí nemovitost prohlédnout osobně. Kvalitní fotografie dokážou zachytit atmosféru prostoru a ukázat potenciálním kupcům, co mohou očekávat.

 

3

PROFESIONÁLNÍ TEXTY

Při prodeji nemotivosti je kvalitní popis je nezbytný. Kompletní informace přitahují potenciální zájemce a zvyšují šanci na úspěšný prodej. Popis by měl obsahovat stručné a výstižné informace o dané nemovitosti. Kvalitně napsaný popis s důrazem na výhody a potenciál vzbudí zájem a sníží čas prodeje. 

4

PŘESNÉ INFORMACE

Přesné informace jsou zásadní při prodeji nemovitosti. Existuje několik důležitých faktorů, které je třeba zvážit. Patří sem rozdíl mezi užitnou plochou a podlahovou plochou, náklady spojené s provozem nemovitosti za měsíc a v případě bytu také stav fondu oprav a hospodaření buď bytového družstva nebo Společenství vlastníků jednotek.

5

PENB

Pokud se zabýváte prodejem nebo pronájmem nemovitosti v České republice, je velká šance, že jste se již setkali s pojmem "Certifikát energetické náročnosti budov" (známý také jako PENB). Mnoho nemovitostí bohužel nesprávně uvádí písmeno G v tomto certifikátu, což signalizuje mimořádně vysokou energetickou náročnost. Tento fakt může potenciální zájemce odradit od dalšího zájmu o danou nemovitost.

6

VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA

Virtuální prohlídky nemovitostí sníží počet neúspěšných prohlídek a pomůžou kupujícím v rozhodování.
Šetří tak čas nejen prodávajícího a umožní kupujícím projít si nemovitost v pohodlí svého domova. Zobrazení virtuální prohlídky uživateli je možné na monitoru počítače, tabletu, mobilu nebo pomocí 3D brýlí.

7

VIZUALIZACE

Vizualizace je proces vytváření realistických a atraktivních obrazů, které umožňují potenciálním kupujícím si představit, jak by daná nemovitost mohla vypadat. Vizualizace se používá jak při prezentaci nově stavěných nemovitostí, tak při prodeji stávajících domů, bytů a komerčních prostor.

Důležitost vizualizace nemovitosti spočívá v její schopnosti zvýšit přitažlivost a emocionální přesvědčivost prodejní nabídky. 

8

HOME STAGING

Určitě jste už slyšeli, že vizuální vjem má velký vliv na naše chování, a to se týká i nemovitostí. Když se podíváme na dům, který nás zaujme a zaujme nás jeho vzhled, může to hrát rozhodující roli při rozhodování, zda si ho koupíme.

9

PŮDORYS

Pro budoucí zájemce o nemovitost je důležité mít jasnou představu o prostoru a jeho potenciálu pro jejich životní styl, stejně jako o možnostech jeho zařízení a přizpůsobení. Je zásadní, aby si dokázali představit, jak by se v novém prostředí cítili a jak by ho mohli skutečně osvojit.

10

VLASTNÍ WEBOVÁ STRÁNKA

Už dávno není dostačující inzerovat vaši nemovitost pouze na realitních serverech.
Já vám vytvořím unikátní webovou stránku, na které bude vaše nabídka prezentována jedinečně a výhradně.

Například takto:
 
11

DRON

Dron není určen pouze pro pořizování videí, mohou být také využity k vytvoření působivých fotografií z ptačí perspektivy.

Vyplňte formulář a brzy se vám ozvu

Vytvořeno v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉŘE

Tomawell s.r.o. © 2024

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení